Voda nás baví!

13.08.2010 23:12

Rita je retrívr každým coulem, to je zřejmé už teď! Prší a voda stéká do kaluží, které se lesknou jako zrcadla, jako malé rybníčky. Než je slunce stačí vysušit naše Rita si v nich náležitě důkladně procvičí svoje "šnorchlování":)! Pod vodou mizí celý čenich, sleduji jak objevuje kamínky pod hladinou, jak mi všechno nese ukázat, co tam na dně vylovila. Občas se objeví na rozbouřené hladině bublinky, to když to přepískne a nevydrží s dechem. To se hned vynoří a funí a kýchá a třepe hlavou - vyklepává z nosu vodu. Miluje nádrž uprotřed návsi, běží napřed, natěšená na svoji malou lekci potápění. Voda je tu hluboká, pod hladinou mizí celá hlava a já blednu...Ale ona už ví, že pod vodou se nedýchá! Na dně šťuchá nosem do pulců a žabek a vylovuje mi utopenou trávu, všelijaký binec co tu kdo naházel. Nosí pet lahve, kelímek od jogurtu a já volám FUJ! a házím to zpět, co nejdál od břehu. Ještě nemám zafixováno, že mám retrívra, protože kelímek je v mžiku zpět u mých nohou a ocásek se točí jako vrtulka a Rita je šťastná, přešťastná, že nosí... a na ceduli stojí velkým černým kostrbatým písmem: MYTÍ KOL A KOUPÁNÍ PSŮ ZAKÁZÁNO!

Aktualizace v sekci Sourozenci.