Poprvé mimo domov

25.06.2010 19:32

Haf! Hlásí se Rita! Dneska tu zase byla panička Káťa. Nevěřila vlastním očím, jak jsem veliká! A že už mám obojek! Sice po kocourovi, ale mám! A moc mi sluší. Stužka už mě totiž tlačila a tak jsem nejdřív neměla pár dní na krku nic. A pak jsem dostala svůj první obojek! Ode dneška také vím, že k němu patří i dlouhý provaz - vodítko. Je to tak, dneska jsem byla poprvé venku. Na louce a v lese. Jen já, paničky Zuzka s Káťou a moje maminka Arinka. To vám bylo vůní! Moc mě chválily, jaká jsem šikovná holka. Na to, že to byla moje první procházka, jsem byla vzorný pes!  Neměla jsem nejmenší problém s vodítkem a kšírkami (opět po kocourovi) ani s ohromným prostorem kolem sebe. Běhala jsem za paničkami a maminkou a ony mi vždycky utekly a pak na mě volaly. A já jsem za nima běhala jako..no, jako pejsek! Také už začínám slyšet na jméno, i když ho znám teprve 3 dny. Jsem prostě šikovná holka! Dlouhé výlety však nejsou nic pro malé nožky štěněte. Za chvíli mě to prozkoumávání tak unavilo, že jsem byla ráda, když mě polospící donesly domů. Ale moc se mi to líbilo! A jsem hrdá na to, že jsem byla první štěně, které ochutnalo "svobodu":)!