Hlásí se Rita!

14.09.2010 13:01

Haf! Mám radost, že se vám mohu pochlubit a to hned několika věcmi!

1) přezubování probíhá úspěšně, dole už mám krásné nové bílé zoubky:)!

2) ta nová bouda se mi moc líbí, jsme zabydlená a moc spokojená!

3) moje psí rodina se rozrůstá!!! Moje tetičky - sestřičky tatínka (Featherstone´s Magic Riddle) Time (Featherstone´s Eye of Time) a kráska Megan (Featherstone´s Sun in a Bottle) plánují potomstvo!! Obě působí ve světoznámé holandské CHS Featherstone´s!! A ženichy jim vybrali opravdu prvotřídní!

Featherstone´s Eye of Time x Chapelvalley Clyde

Featherstone´s Sun in a Bottle x Verdi du Pay Fort

Od štěňátek se očekává skvělá povaha, výborný exteriér a 100% zdraví!! Time byla na svatební cestě v Belgii a porod musí být každým dnem, pokud už moji malí braránkové a sestřenky nejsou na světě!!

4) nové granulky ACANA jsou skvělé! Moc mi chutnají! Mám po nich krásně lesklou srst a spoustu energie na zlobení paničky:)!!

5) umím dávat pac! A to jsem se prosím naučila za 10 minut? Jsem prostě šikula! "Pac! Druhou!" a já střídám tlapky a moc mě to baví! Panička mi zaměstnává mozek. A práce s tlapkama je super! Rozvíjím tak svojí osobnost, víš? Takže vzhůru do dalšího výcviku! Packu na to paničko!:)