Začínáme

20.11.2010 17:38

Začínají přípravy na výcvikový dril:)! Včera jsem si ze zverimexu odnesla tento klikr (Co to je? - Potřebuji více informací ) a tak zkusíme cvičit s touto pomůckou. 

 

a dále tenhle pamlskovník, z kterého mám snad větší radost než můj pes (který velice rychle zjistil co se do něho dává), protože vypadá opravdu bytelně, je velmi kvalitně vyroben, super připevnění k pásku nebo ke gumě kalhot bez omezení pohybu, takže můžu běhat, skákat, ohýbat se a pamlskovník drží jako přikovaný.

Další pomůcky pro výcvik jsou na cestě:)! Samozřejmě se s nimi nezapomeneme pochlubit.

Dnes jsem sjela s taťkou do Prahy do Hornbachu (pro ty co neznají - obrovský obchod pro kutily, zahrádkáře, chovatele,...) a využila toho, že tam můžou i psiska. Rita v rámci socializace jela s námi. Měla jsem z toho trochu strach, přece jen na davy lidí, košíky, uličky lemované regály a spoustu nových vůní a vjemů není ještě tak zvyklá, ale obávala jsem se zbytečně. Rita mě překvapila svým nadšením pro nový druh "procházek" a vedla si skvěle. Navíc celou dobu byla vzorné psisko a vrtěla ocáskem - nadšená z nových situací. Koupili jsme jí nějaké pamlsky a pořádný kartáč, neboť línání začíná!