II. Výstavní víkend

13.05.2011 07:17

Tento víkend jsme se vydaly na XX. Mezinárodní výstavu psů do pražských Letňan. I přes to, že byl pozván český rozhodčí, byl nahlášený počet mladých fenek opravdu vysoký - rovných 11. Nicméně jsem z domova vyrážela s poněkud odevzdaným pocitem, že pokud dostaneme zase VD, nebude to od českého rozhodčího tolik mrzet.

Výstava se nesla ve znamení jedniček a trojek:        kruh 1
                                                                           mladých fen 11
                                                                           počet přihlášených flatů 33
                                                                           katalogové číslo 1333
                                                                       

Zuzka logicky vydedukovala, že to musí  (prostě musí!!) být V1, aby se jedničky a trojky vyrovnaly:)! Jela s Arinkou tentokrát metrem. Proto jsme zůstaly bez vypůjčené kenelky a foťáku. Rituška byla ale skvělá, celou dobu polehávala na dece, sledovala dění v kruhu a vůbec se chovala velmi způsobně. U kruhu čekala Barča s Nikolou a Artíkem, který byl vystavován ve třídě Pracovní. Ve většině kruhů byli nezkušení budoucí rozhodčí na zaučení. Pan Adlt si navíc dělal poznámky "mimo" na papír a to mě trochu znervóznilo. Navíc neříkal hned po dodiktování posudku jestli V nebo VD, tak byl člověk celou dobu čekání jako na trní. Nakonec měl všechny psíky prohlídlé a začalo vyřazování. VD posílal z kruhu ven, V si ponechával "na place". Když přišla řada na nás, řekl, že na Ritě moc chyb nenašel a poslal nás do čtyřky nejlepších mladých feneček. Chvíli si nás prohlížel, jak jsme stály v řadě - čtyřka nejlepších. Pak šel k poslední fence a já jsem si říkala, tak to je V1, ale ukázal, že má V4. Fenka za námi V3. Soudcování se blížilo ke konci. Soustředila jsem se na Ritu, aby stála jak má, aby vrtěla ocasem a pan rozhodčí se nakonec přesunul k fence před námi a řekl, že je druhá! Vítězství bylo naše! Měla jsem neskutečnou radost, Zuzka měla radost, Rita nevěděla co se děje a tak bláznila taky:)!

Nejlepšího mladého jsme sice nevyběhaly, ale to už mi tak nevadilo, pejskovi jsem to přála, na Ritu už toho bylo dost, další postup a předvádění by už stejně nestálo za nic. Naše první vítězství v takové konkurenci! Rita tak splnila první ze tří titulů CAJC, které jsou nutné k získání šampionátu a stává se tak

 

ČEKATELKOU ČESKÉHO JUNIOR ŠAMPIONA KRÁSY

 

Teď už to nevzdáme:)! Je to příjemné, radost po těch dvou VD. Posudek zde. Nakonec jsme si vyzvedly medaili, kterou Rita nosila na krku a děti se zastavovaly a říkaly: tati, ten pejsek má medaili:))! Obešly jsme se Zuzkou stánky, holky se vyblbly (až si je kolemjdoucí natáčeli:), Zuzka mě pozvala na vítěznou točenou zmrzku a jelo se domů! Jsem na tu mojí holku moc hrdá!