Co nás čeká

23.01.2011 15:09

Haf! Máme 14 dní před výstavou a já jim to dělám trošku napínavé. Sestřička Doreenka (Angelic Patience BL) začala hárát a panička trně hrůzou kdy to přijde i na mě! Prý to musím ještě pár dní vydržet. Nu, uvidíme co se s tím dá dělat... Nicméně hárání nehrání, postoje a běh trénujeme pilně každý den a kdyby nám to opravdu vyšlo (a do Brna jsem jely) budu připravena! Konkurence bude veliká, o zahraniční rozhodčí bývá již tradičně velký zájem a tak se s námi v kruhu utká i třeba juniorská vítězka z Oslavan Honora Chaw Ena Jozucita , odchovanci z naší úspěšné CHS Black Brianta i fenečky, které v kruhu moc často vidět nejsou. Tak tedy, držete nám palce!

No samozřejmě nemůžu jet na výstavu takhle zarostlá! Příští víkend nás tak čeká cesta do Slaného za Barčou (ano, tou od Artíka), která mě trošku upraví. Při té příležitosti absolvujeme i procházku  s ostatními psíky a jejich páníky, včetně Zuzky s Arinkou. Už se moc těšíme:)! Snad se taky podaří vyfotit lepší fotky!

Kromě přípravy na výstavu probíhají i přípravy na můj lovecký výcvik, který (pokud všechno vyjde podle plánů) začne na jaře. Jak pilně trénuji, na to se můžete podívat:)!

Dostaly jsme se do pravidelného kontaktu s naší sestřičkou Doreenkou  a její paničou Pájou. Zatímco my jsem se nikdy neviděly od doby, co jsme se rozběhly do nových domovů (snad to za 14 dní napravíme), naše paničky si vyměňují všechny informace o radostech i starostech života s flatíky:)! Z Dorinky vyrostla opravdová psí dáma, je nádherná! (foto Pája)

Paničky fotily zhruba ve stejnou dobu a tak máte srovnání jak si jsme nebo nejsme podobné:)! Dorinka je hrozně šikovná, umí spoustu věcí a už se těšíme až se utkáme ve výstavním kruhu:)! Pája nakonec Dorinku prozřetelně do Brna nenahlásila (a jak se ukázalo, dobře udělala) a tak se na výstavě potkáme v až Humpolci.